Trött som attan,trots kaffe!

Sitter vid datán och chillar. Himla gött faktiskt! Lyssnar på ashley tisdales nya skiva =) Måste verkligen köpa den ! Älskar verkligen hennes musik, bra texter och härligt rokig stil.. Om jag ska vara ärlig tror jag faktiskt att hon är min idol:P!!

Har inte gjort mycket idag. Typ pluggat , varit i skolan... Roligt liv jag har, hahah
Funderar på att ringa aida och gå ut och gå med henne en sväng! Tror faktiskt det vore bra att röra på sig lite, men är också sugen på att träna ordentligt... Finns dock inga roliga pass så i sånna fall blir det gym:(

Hmm.. finns det så mycket mer att säga?.. eller föresten i morgon blir det utgång=) funderar på att gå ut nykter, men får se hur det går;P.. hahha

 Jag och syrran hade tråkigt så vi tog kort.. (igår kväll alltså)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0