Ordning och reda = sucess?

Gud så skönt, har städat hela rummet. Nu finns alla saker på sina rätta platser ! Perfekt=)
Dessutom känner jag har koll på alllt i skolan även fast att jag kommer få köra hårt nu, de kommande 2 veckorna. Men förhoppningsvis kommer det även ge resultat;) Sen ska jag ska jag shoppa loss i GBG och ha en riktigt lugn helg, fast det kommer säkert bli lite festande också! Det är ju Halloween och då måste man ju ut..=)
Jag och Tina hade tänkt att köra "all in" .. Alltså rött läppstift, lösögonfransar... men vad vi ska föreställa har vi ännu inte bestämt. Kanske vampyr? djävul?.. nää, jag har verkligen ingen anning, får bli något väldigt snyggt! Kanske lite sexigt också;) hhaha.. men bara lite



http://www.makeupstore.se/sesv/products/eyes/eyelashes/chic Finns mycke och välja på;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0