Lång natt, men vad gör de...

Solen skinner =) så himla skönt! Är helt slut, gick och la mig 2 i natt för vi hållde på med ett arbete i skolan, men nu har jag varit och lämnat in det så nu är allt frid och fröjd.. Har i för sig en till inlämningsuppgift, 2 semenarium, ett oppositionsarbete och 2 tentor på lite mer än 2 veckor;P.. känns sådär, men va fan jag ska fixa det!

Det är ingen ide att jag går och lägger mig=( , så får la städa rummet och sen börja plugga. Börjar jobbet kvart i fem dessutom så det blir dagens plan.

Lite bilder från pappas kalas;


Pappa,farfar och brosan

Pappa igen, farmor och mormor

50-åringen med kusinerna och kära syster i mitten=)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0