3 födelsedagar denna helgen!!

Har varit lite seg med uppdateringarna på sistonde.. mycket i skolan och jobbet helt enkelt=(.. 4 veckor sen är skiten över!;) hahah.. längtar!
Funderar på att säga upp mig från jobbet, men det är ju alltid bra att ha lite extra pengar=)
Sitter just nu och pluggar.. annars har det varit mycket kalas denna helgen. Pappa har fyllt 50, mamma 49 och aida 20=) så grattis till alla! Pappa blev så glad att han grät, gulligt<33..

på tal om ingeting. är så trött på allas problem så nu fan ska jag fokusera på mig själv och skita i alla andra.. hehhhe.. kanske inte helt bokstavligt talat, men ni förstår vad jag menar.

Veckans plan:

* Läsa klart struktures in fives..300 sidor på engelska om företagsorganisationer.. kul;) hahha
* Läsa en liknande bok, fast på svenska.. bara 100sidor=)
*Börja med en annan bok
* Göra ett företagsbesök med skolan.
* Göra klart ett arbete om Lindex(det är inom marknadsföringen så det är rätt kul;)
* Träna minst 3 gånger
* Jobba 2 ggr

Jag har helt enkelt att göra, men veckans motto är "ingenting är omöjligt"

Klicka f�r att st�nga bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0